آيلتس كامپيوتري

جايي براي خواند مطالب

ما براي بهبود تجربه آيلتس براي آزمون دهندگان و ذينفعان خود ، به طور مستمر در حال افزايش آيلتس - محبوب ترين آزمون انگليسي براي آموزش عالي و مهاجرت جهاني هستيم.

 

آزمون آكادميك و آموزش عمومي آيلتس ضمن حفظ تمام امنيت ، اعتماد و صداقت فعلي آزمون ، گزينه هاي بيشتري را در اختيار آزمون دهندگان و ذينفعان قرار مي دهد.

 

با استفاده از آيلتس در رايانه ، تاريخ آزمون بيشتري در دسترس است ، داوطلبان آزمون مي توانند آيلتس را در زماني مناسب براي خود انتخاب كنند و نتايج خود را طي سه تا پنج روز دريافت مي كنند.

 

فرم گزارش آزمون ، محتوا ، زمان و ساختار آزمون همان است كه شما روي كاغذ يا كامپيوتر ازمون مي گيريد و آزمون اسپيكينگ هميشه با يك امتحان كننده معتبر آيلتس رو در رو است.

 

اگر آيلتس را براي رايانه انتخاب كنيد ، در آزمون گوش دادن ، خواندن و نوشتن با استفاده از رايانه شركت مي كنيد. تمام جنبه هاي آزمون با آيلتس كاغذي يكسان است ، از جمله:

 

انواع سال

محتوا

زمان بندي *

نشانه گذاري

* در آزمون IELTS on Computer Listening ، زمان بندي با آزمون كاغذي كمي متفاوت است. اين بدان دليل است كه آزمون مبتني بر كاغذ به كاربران نياز دارد تا پاسخ ها را به يك پاسخ نامه منتقل كنند. اين مرحله هنگام پاسخ مستقيم روي رايانه ، زائد مي شود.

 

قبل از شروع هر قسمت از آزمون گوش دادن ، كمي وقت خواهيد داشت تا سوالات را بخوانيد.

پس از پايان هر قسمت از آزمون گوش دادن ، كمي وقت خواهيد داشت تا پاسخ هاي خود را مرور كنيد.

در پايان آزمون گوش دادن ، 2 دقيقه وقت داريد تا پاسخ هاي خود را بررسي كنيد.

زمان آزمون Listening بين 30 تا 34 دقيقه است.

 

 

بروشور Test Takers

رسميت شناختن سازمانها نسخه انگلستان

جزوه شناسايي سازمانها نسخه ايالات متحده

سوالات متداول

 

براي آزمون دهندگان

براي شناخت سازمانها

مهم اين است كه گزينه صحيحي را انتخاب كنيد تا هنگام شركت در آزمون احساس راحتي و اعتماد به نفس كنيد. شما بايد تصميم بگيريد كه آيا ترجيح مي دهيد متن ها را بخوانيد و پاسخ هاي خود را روي رايانه بنويسيد يا روي كاغذ.

 

نحوه انتخاب گزينه خود و آماده شدن براي آزمون:

نمونه سوالات آزمون به شما كمك مي كند تا انتخاب كنيد كدام گزينه را ترجيح مي دهيد و براي آزمون آماده مي شويد. اين نمونه مطالب به شما ايده اي درباره انتظارات در بخش هاي گوش دادن ، خواندن و نوشتن مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.