ويژگي هاي آزمون كامپيوتري آيلتس

جايي براي خواند مطالب

ويرايش ساده تر

ويرايش متن در بخش Writing امتحان آيلتس كامپيوتري آسان تر انجام ميشود. كامپيوتر ويرايش را بسيار ساده مي كند و ديگر لازم نيست درگير چرك نويس و پاك نويس، تراشيدن مداد و پاك كردن اشتباهات شويد. داوطلب ميتواند منظم تر بنويسد، آسانتر و تميزتر ويرايش كند و در نتيجه زمان بيشتري را صرف تمركز بر نوشتار خود كند.

شمارش كلمات

كامپيوتر به شكل خودكار كلمات شما را ميشمارد و ديگر لازم نيست مرتباً درگير شمردن كلماتتان باشيد. خيلي از داوطلب ها شمردن كلمات در بخش Writing را كمي استرس زا ميدانند و خودكار شدن اين امر در آزمون آيلتس كامپيوتري كار را براي داوطلبان خيلي ساده تر كرده است.

مراكز برگزاري خلوت تر

مراكزي كه امتحان آيلتس كامپيوتري را برگزار ميكنند عموماً خلوت تر و منظم تر اند. تجربه نشان داده كه داوطلبان عموماً مكانهاي كوچك و خلوت تر را به مراكز شلوغ ترجيح ميدهند. يكي از دلايل آن نگراني و استرسي است كه افراد در اماكن شلوغ تجربه ميكنند. محيط كوچك و ساكت به طور معمول آرامش بيشتري را به ارمغان مياورد.

دست خط فاكتور نمره نيست

اگر نگرانيد خواندن دست خط شما سخت است و ممكن است نمره كمتري به خاطر آن بگيريد، در اين صورت آزمون كامپيوتري آيلتس براي شما گزينه ايده آلي است. در آزمون كامپيوتري خط همه خوانا و عاليست.

خبري از ورق زدن نيست

در بخش Reading صفحه مانيتور شامل دو بخش سوال و متن است و اين بدين معني است كه ديگر لازم نيست مرتبا براي چك كردن سوال ها و تطابق با متن اصلي صفحه اي را ورق بزنيد.

كورونا

در اين روزهاي كورونايي و  با توجه به رعايت حداقل فاصله هاي بهداشتي، بهترين نوع امتحان، آزمون آيلتس كامپيوتري است. بخش هاي كاملاً جدا و محيطهاي خلوت، تماس را به حداقل رسانده اند و شانس انتقال بيماري را بسيار كاهش ميدهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.